نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
ربیو و دی ماریا می روند ولی پوگبا می ماند

ربیو و دی ماریا می روند ولی پوگبا می ماند

بر اساس آخرین گزارش های نشریه لاگاتزتا دلو اسپورت، پل پوگبا حتی اگر فصل آینده در لیگ قهرمانان اروپا بازی نکند، در یوونتوس خواهد ماند.

 

هافبک فرانسوی در تابستان به صورت رایگان وارد یوونتوس شد، اما به دلیل مصدومیتی که در پیش فصل داشت، هنوز هیچ بازی رسمی انجام نداده است.

 

با این حال، اکنون هواداران یوونتوس می توانند به زودی پل پوگبا را ببینند، زیرا انتظار می رود او در لیست بازیکنانی باشد که در بازی آخر هفته مونزا حضور خواهند داشت.

 

کسر امتیاز از یوونتوس باعث شد شانس حضور در جمع چهار تیم برتر از بین برود، اگرچه هنوز 19 بازی فصل باقی مانده است و آنها 14 امتیاز از تیم چهارم عقب هستند.

 

همه اینها به سوالاتی در مورد آینده برخی از مهم ترین بازیکنان این تیم منجر می شود، جایی که گفته می شود در صورت بازی نکردن در لیگ قهرمانان می توانند بلافاصله از این تیم جدا شوند.

 

یکی از بازیکنان پیشرو برای جدایی، آدرین ربیو است که در تابستان قراردادش تمام می شود و در حال مذاکره با یوونتوس برای تمدید است اما از دست دادن لیگ قهرمانان می تواند منجر به جدایی او شود.

 

یکی دیگر از بازیکنانی که می تواند جدا شود آنخل دی ماریا است که قرارداد او نیز در تابستان تمام می شود، اگرچه هفته گذشته او گفت که آینده اش به خانواده اش بستگی دارد و اعلام کردند که در یوونتوس خوشحال هستند.

 

اما این در مورد پل پوگبا صدق نمی کند زیرا او آماده است در یوونتوس بماند حتی اگر آنها قهرمان لیگ قهرمانان اروپا نشوند و در سال های آینده به آنها کمک کنند.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: